czwartek, 9 lipca 2015

Recenzja - Farmona Nivelazione - Antybakteryjny żel do rąk

Czyste ręce to podstawa naszej higieny. Każda z nas wie jak często i kiedy należy je myć, jednak gdy nie mamy możliwości skorzystania z mydła i bieżącej wody, warto zaopatrzyć się w produkt, który pozwoli nam szybko oczyścić dłonie przede wszystkim z drobnoustrojów. Niegdyś produkty takie dostępne były tylko w aptekach, do profesjonalnych zastosowań, po dziś dzień służba zdrowia czy kosmetyka korzysta ze specjalnie do dezynfekcji dłoni stworzonych preparatów. Jednak obecnie również i my, zwykli użytkownicy, możemy zaopatrzyć się w tego typu produkty. Takim preparatem jest właśnie

FARMONA Nivelazione
Antybakteryjny żel do rąk


Co mówi producent? (opakowanie) 
Antybakteryjny żel do rąk z ochronnym ekstraktem z zielonej herbaty i witaminami. Wzmocniona formuła skutecznie działa już w 15 sekund.

Skład: Jak to żel antybakteryjny, na pierwszym miejscu alkohol, który ma za zadanie dezynfekować skórę, później woda i ekstrakt z liści zielonej herbaty. Ponadto w składzie znajdziemy glicerynę i witaminę E, a także kilka substancji powierzchniowo czynnych. 

Alcohol denat. - alkohol etylowy, działa antybakteryjnie, dezynfekująco, odkażająco 
Aqua - woda, rozpuszczalnik 
Camellia Sinensis Leaf Extract - ekstrakt z liści zielonej herbaty, działa antybakteryjnie i ochronnie na skórę 
Propylene Glycol - humekant, kondycjoner, rozpuszczalnik, regulator lepkości 
Glycerin - humekant, hydrofilowa substancja nawilżająca 
Tocopherol - witamina E, działa nawilżająco, regenerująco, ochronnie 
Linoleic Acid - substancja oczyszczająca, emolient, kondycjoner, substancja powierzchniowo czynna 
Retinyl Palmitate - kondycjoner 
Polysorbate 20 - emulgator, substancja powierzchniowo czynna 
PEG-20 Glyceryl Laurate - emulgator, substancja powierzchniowo czynna 
Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer - stabilizator emulsji, substancja filmotwórcza, regulator lepkości 
Disodium EDTA - substancja chelatująca, regulator lepkości 
Triethanolamine - substancja wiążaca, maskująca, emolient, substancja powierzchniowo czynna
Parfum - substancje zapachowe 
CI 19140, CI 42090 - barwniki 
Źródło: CosIng

Cena regularna: 6,50 zł [sklep online producenta]
Pojemność: 50 ml
Dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe, sklep online producenta 

O produkcie.
Żel występuje w kilku wersjach: Kids, Protect i Sensitive, ja posiadam wersję Protect z ekstraktem z zielonej herbaty. Produkt otrzymujemy w opakowaniu z pompką, to bardzo wygodne rozwiązanie dla tego typu produktów. Konsystencja żelowa, nie staje się płynny w kontakcie ze skórą (co dzieje się z niektórymi żelami), kolor jasnozielony, przezroczysty. W pierwszym momencie żel pachnie bardzo mocno alkoholem, później przechodzi w zapach zielonej herbaty, świeży i "czysty". Zapach dość długo utrzymuje się na skórze. Wydajność standardowa dla tego typu produktów (jedno użycie to jedna-dwie pompki produktu).

Moja opinia.
Żel jest bardzo przyjemny w użytkowaniu, przyjemnie i dość subtelnie pachnie, pozostawia skórę czystą i nieklejącą. Wygodne opakowanie z pompką ułatwia aplikację. Dobra wydajność i przystępna cena do dodatkowe atuty tego żelu. Jak każdy produkt tego typu może wysuszać skórę, za sprawą alkoholu na pierwszym miejscu w składzie, dlatego musimy pamiętać o jej dodatkowym nawilżaniu.
Podsumowując jest to bardzo dobry żel antybakteryjny, polskiej marki, w dobrej cenie i o przyjemnym zapachu.




Czy kupię ponownie?
MOŻE

Ocena ogólna:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bardzo dziękuję producentowi marki Farmona Nivelazione 
za możliwość przetestowania produktu.
Opinia jest subiektywna, a fakt otrzymania produktu nieodpłatnie nie miał na nią wpływu. 

Pozdrawiam,

30 komentarzy:

  1. moja koleżanka na studiach nie rozstawała się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się mieć go zawsze pod ręką. Nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać.

      Usuń
  2. Zwrócę na niego uwagę jak będę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyste ręce to u mnie podstawa, taki żel antybakteryjny to zdecydowanie coś dla mnie, chętnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam w torebce taki żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, o ile nie zapomnę go spakować ;)

      Usuń
  5. A ja myślałam,że to coś do włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ochote na bath & body works ale z przesylka to ok 20 zl wiec narazie nie zdecydowalam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten żel, ale niestety zostawiał na mojej skórze taki lepiący się film, który mnie drażnił.

      Usuń
  7. Ja aktualnie używam z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam żelu z Lidla, ale miałam kiedyś z Biedronki i bardzo fajnie się sprawdzał, jednak nie miał pompki niestety.

      Usuń
  8. Jak na antybakteryjny żel do rąk bardzo ładnie wygląda. U mnie obecnie w używaniu marki Profarm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej marki, ale raczej nie będę szukać czegoś nowego. Mam jeszcze jeden żel z Praskiej Manufaktury, jestem go szalenie ciekawa.

      Usuń
  9. Pierwszy raz widzę ten produkt, muszę się mu przyjrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, bo to na prawdę świetny żel antybakteryjny.

      Usuń
  10. Lubię takie żele do torebki i na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się sprawdzają właściwie wszędzie poza domem.

      Usuń
  11. bardzo lubię takie żele! :) w takiej formie jeszcze nie widziałam, ae jestem skłonna go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam taki z Carexa i będę go używać jeszcze przez rok xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś Carex, ale niestety buteleczką pękła w mojej torebce, a żel rozlał się po niej :(

      Usuń
  13. Bardzo fajny produkt, myślałam nad zakupem takiego. Dobrze mieć go na wszelki wypadek przy sobie, zwłaszcza na wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie żele ;) koniecznie muszę taki posiadać w swojej torebce ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś nie używałam tego typu produktów ale ostatnio zaczęły mi towarzyszyć i myślę że tak już zostanie :D Jak wykończę ten który mam to może wypróbuję ten Twój

    OdpowiedzUsuń