niedziela, 28 lipca 2013

Spotkanie Śląskich Blogerek - 27.07.2013 - Relacja

W dniu wczorajszym odbyło się długo wyczekiwanie Spotkanie Śląskich Blogerek w Katowicach.


Spotkanie miało miejsce w Spencer Pub w Katowicach (klik).
Oficjalnie spotkanie miało się zacząć o 15.00, jednak spora większość dziewczyn była tuż po 14.00 na miejscu.
Spotkanie rozpoczęło się od przywitania przybyłych blogerek przez organizatorki: Martę, Paulinę, Anię i mnie.

Od lewej: Paulina, Ja, Ania, Marta
Zdjęcie: Marta

Później, bez zbędnej zwłoki, przeszliśmy do pokazu nakręcania włosów na chustę prowadzonego przez Dominikę (4cholery.blogspot.com). Modelką była Kasia (codzienna-dawka-piekna.blogspot.com).

Dominika
Foto: Ja

Foto: Marta

Foto: Marta
Foto: Marta
Foto: Ja
Po pokazie odbyło się losowanie prezentów, każda z dziewczyn została obdarowana kosmetycznym drobiazgiem.
Następnym punktem programu był krótki lecz bardzo interesujący 'wykład' na temat szkodliwych składników w kosmetykach z parafiną na czele, przeprowadzony przez Angel (kosmetykibeztajemnic.pl).

Angel opowiada o szkodliwych składnikach w kosmetykach
Foto: Ja
Dziewczyny z ciekawością słuchają
Foto: Ja

Kolejna wystąpiła Marta (marttujest.blogspot.com) z krótkim wykładem na temat właściwego fotografowania produktów. To, co mówiła było, przynajmniej dla mnie, bardzo ciekawe i interesujące, nauczyłam się kilku nowych rzeczy, które na pewno wykorzystam :)

Foto: Ja
Następnie rozdałyśmy każdej z dziewczyn upominki kosmetyczne i biżuteryjne od sponsorów naszego spotkania.



Najdłużej zabawiłyśmy z naszą stałą grupką z kilkoma nowymi osobami, w tym Dominiką, która okazała się równie zajefajną osobą jak wynikało z jej wpisów na blogu (pozdrawiam Cię serdecznie) oraz Martą - jedną z organizatorek.

Efekt pracy Dominiki i loki
po kilku godzinach od zawinięcia na chustę
Foto: Ja

Spotkanie było udane, choć w sumie z niewieloma nowymi dziewczynami miałam okazję poznać się bliżej. Porobiły się grupki w których dziewczyny siedziały, każda przy swojej części stołu.

Mimo wszystko wolę jednak bardziej kameralne spotkania, wtedy można z każdym zamienić choć kilka zdań, poznać się bliżej, nawiązać mocniejsze więzy.

W spotkaniu udział wzięły 23 blogerki:
Marta marttujest.blogspot.com (relacja - kilk)
Paulina twoje-kosmetyki.blogspot.com (relacja - klik)

Ania anuszka13.blogspot.com
Paulina easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com (relacja - klik)
Alicja poradnikbezradnik.blogspot.com (relacja - klik)
Kasia codzienna-dawka-piekna.blogspot.com (relacja - klik)
Iwona cosmetics-my-live.blogspot.com (relacja - klik)
Ania anne-mademoiselle.blogspot.com (relacja - klik)
Karolina standardowa21.blogspot.com (relacja - klik)
Ewelina alleve.blogspot.com (relacja - klik)
Angel kosmetykibeztajemnic.pl (relacja - klik)
Ania 45stopni.blogspot.com (relacja - klik)
Mariola zmalowanalala.blogspot.com (relacja - klik
Eliza puszyslawa.blogspot.com (relacja - klik)
Gosia gosiamysz.blogspot.com (relacja - klik)
Dominika 4cholery.blogspot.com (relacja - klik)
Basia basiek86.blogspot.com (relacja - klik i klik)
Ola naomi-bloguje.blogspot.com (relacja - klik)
Dorota pure-morning123.blogspot.com
Gosia gosika90.blogspot.com 
Ola cosasyminimas.blogspot.com (relacja - klik)
Agnieszka anydalla.blogspot.com (relacja - klik)
i Ja

Dziękuję Wam za obecność na spotkaniu, mam nadzieję, że bawiłyście się dobrze.
Zabrakło dwóch osób, które z niewiadomych mi przyczyn na spotkanie nie dotarły.

Dziękuję również współorganizatorkom, dzięki Wam spotkanie mogło się odbyć w takiej formie, w jakiej miało to miejsce :)

A tu już upominki obfotografowane w domu :)



Bransoletka i kupony rabatowe by Dziubeka

Olsson Cosmetics (klik) oraz Grota Bryza (klik)
przywiozła dla nas Gosia (klik)
Szampon i pianka marki Olsson
oraz bon rabatowy do Groty Bryza
 

Zbiorowe zdjęcie uczestniczek z kosmetykami :)




Mydlarnia Marsylskie.pl (klik)
Pięknie pachnące mydełka marsylskie
Pachnąca Kraina (klik)
Pięknie pachnące perfumy w formie balsamu
Masło Shea Dzikie Drzewko
Joanna (klik)
Wreszcie nie jest to zestaw Argan Oil,
a kremy do i po depilacji. Na pewno się przydadzą :)

Barwa Kosmetyki (klik)
Zapachowe mydełka
 Dermedic (klik)
Krem i maseczka do cery odwodnionej

Blisko Natury (klik)
Naturalne olejki: ryżowy, z dzikiej róży
i jojoba oraz 100% masło Shea,
do paczuszki dołączony był bardzo miły list
Natajka (natajka89.blogspot.com)
Handmade art (inaa232.blogspot.com)
Smakowite ozdoby - zawieszki i broszka
Cytrynowa.pl (klik)
Siemię lniane
Flormar (klik)
Błyszczyk, maskara w kolorze zielonym...,
dwa lakiery do paznokci, zielony w ramach wymiany
z Alicją :)
Allepaznokcie (klik)
Lakiery do paznokci
 Efektima (klik)
Zestaw maseczek


Szczególne podziękowania dla sponsorów kosmetyków i drobiazgów biżuteryjnych, którzy dopisali :)

Wymiankowe zdobycze
Antycellulitowy balsam do ciała,
pastylki do kąpieli paznokci, krem do twarzy,
dwa lakiery do paznokci i szminko-błyszczyk
Celia  Nude






Spotkanie ogólnie było ok, dziewczyny dopisały, choć spotkania w mniejszym gronie pozwalają na łatwiejsze zawieranie nowych znajomości. Najciekawsze były 'wykłady' dziewczyn, które pozwoliły, przynajmniej mnie, nauczyć się kilku nowych rzeczy.


Spotkanie sponsorowali: 
Grafika by Gosiamysz

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: w tekst wkradło się niestety kilka błędów dotyczących sponsorów, które zostały już poprawione. Za błędne wpisy bardzo przepraszam.

35 komentarzy:

  1. Spotkanie było bardzo fajne, faktycznie, w mniejszym gronie można było łatwiej nawiązać znajomości, z częścią osób nie zamieniłam ani słowa, a szkoda :) Ale następnym razem na pewno uda się poznać więcej osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było to kameralna spotkanie, ale i tak bardzo fajne. Też starałam się chociaż słówko z każdą, ale to na prawdę było trudne :) Mam nadzieję, że wszystkim się podobało! Nie może być inaczej :)

      Usuń
    2. Z drugiej strony dzięki temu, że nie było kameralne, tak wiele z nas mogło wziąć w nim udział :)

      Usuń
    3. To prawda, jednak kameralne spotkania mają swój niewątpliwy urok :)

      Usuń
  2. Spotkania zawsze są fajne :)
    fajny patent z tą chustą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za świetną fotorelację, spotkanie wygląda na udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawa przednia, sądząc po zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz się na jakieś :) To na prawdę fajna sprawa spotkać tyle osób, które dzielą z Tobą pasję :)

      Usuń
  6. szkoda, że się nie załapałam na spotkanko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że spotkanie się udało :) na pewno będzie jeszcze wiele okazji, byś poznała inne dziewczyny... Może i ja gdzieś kiedyś się pojawię ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło było znów się zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no, myśmy nawiązały dobrą więź :D
    Milo było Cię poznać Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to prawda :) Ciebie również wspaniale było poznać :)

      Usuń
  10. Świetnie to wygląda :) Nie byłam jeszcze na blogerskim spotkaniu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miło było poznać, zobaczyć tyle blogerek :)
    oby więcej takich spotkań :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. AAAAA Ty masz zdjęcia moich loków? Mogę prosić? Dziewczyny u mnie na blogu pytają, a ja nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zorganizowanie tak fajnego spotkania!:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak już Ci nie raz pisałam, moje przeczucia co do Twojej osóbki nie tylko się sprawdziły, a wręcz nie dorosły do pięt rzeczywistości, więc jak będziecie mieć na przyszłość plany, to ja poproszę info, i natychmiast bilety kupię [bo auto mam jednak zbyt paliwożerne...]

    Gratuluję ogarnięcia takiej imprezy, całość, detale i "dodatki" były fantastyczne, liczę na powtórki :) podobnie jak na odwiedziny :D

    ściski cieplutkie, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia :)

      Usuń
  16. Spotkanie wygląda na ciekawie zorganizowane :) Nigdy na takim nie byłam, póki co tylko oglądam zdjęcia i czytam Wasze relacje... może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wybrania się na jakieś. To na prawdę fajna sprawa :)

      Usuń
  17. super efekt wyszedł z tego krecenia

    OdpowiedzUsuń