wtorek, 2 lutego 2016

Kolorowo na paznokciach - Essie Chocolate Cakes

Lubicie czekoladę? Ja uwielbiam. I choć ciemne kolory na paznokciach nie należą do moich ulubionych, gdy ujrzałam ten kolor po prostu musiałam go mieć...

Essie
Chocolate Cakes

Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o podstawie kwadratu, typowej dla lakierów marki. Na bocznej ściance wytłoczone jest logo producenta, na podstawie naklejka z nazwą koloru. Pędzelek osadzony w białej nakrętce jest dobrej długości i dobrej elastyczności. Ponieważ jest to wersja profesjonalna lakieru, pędzelek jest cienki i ma przekrój koła.
Kolor lakieru to piękna, gorzka czekolada lub polewa czekoladowa. Wydajność standardowa.
Konsystencja lakieru jest dość rzadka, trzeba uważać aby nadmiar lakieru nie skapnął z pędzelka. Ze względu na dość cienki pędzelek, trzeba się nim trochę napracować, aby pokryć równomiernie całą płytkę (wolałam lakiery w wersji do domowego użytku, bo miały szerokie i świetnie wyprofilowane pędzelki).
Lakier szybko schnie, nie ściąga się, jednak bardzo smuży.
Do pełnego krycia potrzebne są dwie, średniej grubości warstwy.


Lakier ma przepiękny, głęboko czekoladowy odcień. Wygląda na paznokciach szalenie smakowicie i mimo ciemnego koloru elegancko. Kolor jest identyczny jak w buteleczce, a jego nazwa doskonale oddaje jego charakter.
Jeśli chodzi o trwałość, po 6-ściu dniach są jedynie bardzo delikatne starte końcówki, reszta lakieru trzyma się bez najmniejszych zastrzeżeń. Chyba przestały mi rosnąć paznokcie, bo odrostu praktycznie nie widzę (zazwyczaj po niespełna tygodniu był już dość mocno widoczny, zwłaszcza przy ciemnych kolorach).
Zmywa się bez problemu, nie barwi płytki, nie brudzi skórek, choć przy zmywaczu w gąbce Delia (recenzja) ubrudzenie skórek jest wybitnie trudne.


Cena regularna: 32,90 zł (swój kupiłam w mintishop.pl)
Pojemność: 15 ml
Dostępność: ja swój kupiłam w mintishop.pl, ponadto drogerie on-line i stacjonarne z szafami marki Essie (np. Superpharm)


Lakiery Essie pokochałam od pierwszego praktycznie użycia. Cenię je za szeroką gamę kolorystyczną, przepiękne nasycenie barw, dobre krycie i niesamowitą wręcz trwałość (u mnie utrzymują się nawet do 14 dni, czyli porównywanie do lakierów hybrydowych). Wolałam wprawdzie wersje lakierów do domowego użytku, z uwagi na ich szerokie, płaskie i dobrze wyprofilowane pędzelki, ale dla niektórych kolorów mogę się "poświęcić".
Niewątpliwą ich wadą jest wysoka cena, regularnie kosztują ok. 33 zł (a niektóre odcienie nawet ok. 37 zł) jednak w niektórych sklepach on-line, wybrane (przeważnie starsze kolekcje) kolory można dostać już za niewiele ponad 10 zł (KLIK).

Wiem, że nie wszyscy lubią lakiery tej marki, jednak jeśli będziecie miały okazję wypróbować, to zachęcam. Być może, podobnie jak ja, zakochacie się w tych niesamowitych lakierach, wśród których możecie znaleźć zapewne każdy, nawet najbardziej ekstrawagancki i wymarzony odcień :)


Przypominam Wam również o konkursie z power bankiem w roli głównej, szczegóły znajdziecie TUTAJ.


Pozdrawiam,

45 komentarzy:

  1. czuję się zachęcona skoro mówisz, że za 10 zł idzie łapnąć starsze lakiery z kolekcji, a już się w nich zakocham i porzucę astora i golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka Essie właśnie z tych starszych kolekcji po 10-15 zł i bardzo je lubię. Niestety kolory popularne czy nowe, to juz większy wydatek :(

      Usuń
  2. lubię brązy na paznokciach i zazdroszczę ładnej, dużej płytki. Moje się rozdwajają że aż szkoda słów i to palce wskazujące przede wszystkim, chwilowo nie będę kupować już nowych lakierów, bo nie mam czego malować;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście problem rozdwajania został zażegnany, suplementacja i odżywki bardzo pomogły.

      Usuń
  3. miałam kiedys podobny brąz z gosha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie miałam lakieru tej marki. A jeśli miałam, to nie zapadł mi w pamięć ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor, może w końcu skuszę się na jakiś kolor tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest! Bardzo lubię takie odcienie, Essie zresztą też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor!! Dużo dobrego słyszałam na temat lakierów Essie, ale jeszcze żadnego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cie do wypróbowania, zwłaszcza starszych kolorów, które są stosunkowo tanie, a jakościowo rewelacyjne.

      Usuń
  7. Kolor fajny, ale dla mnie za ciemny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że zaczynam sie przekonywać do ciemniejszych kolorów na paznokciach :)

      Usuń
  8. Ale mocny kolor, typowo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znakomicie się sprawdza w takich szaro-burych dniach :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię tego typu kolory na okres jesienno-zimowy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam od nich jeszcze żadnego lakieru, ale kolorek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zachęcam do przetestowania chćby miniatur, bo to na prawdę fajne lakiery.

      Usuń
  11. Cudowny kolor! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czekoladę a w okresie jesienno zimowy gorąca czekolada to jest to! Odcień jednak dla mnie za ciemny ...

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki śliczny! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brązy na paznokciach noszę rzadko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale ten kolor po prostu musiałam mieć :)

      Usuń
  15. bardzo ladny kolor podobny do bordeaux

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękny kolor, lubię nosić takie kolory na jesień i zimę. Uwielbiam czekoladę, ten lakier wygląda apetycznie. Wiem, ze lakiery z Essie sa bardzo dobre, jednak nie miałam z nimi do czynienia. Jednak skuszę się bardzo szybko :) Na moim blogu znajduje się nowy post o ulubieńcach, zapraszam serdecznie :)
    https://domilauth.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, to na prawdę porządna marka pomimo dość wygórowanych cen za lakiery.

      Usuń
  17. Przepiękny kolor, uwielbiam takie ciemne i głębokie odcienie, zwłaszcza jesienią, a już czekoladowe to zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zanim przerzuciłam się na paznokcie żelowe chciałam kupić lakiery Essie, ale cena mnie przerażała, chociaż wizja utrzymywania się ich do 14 dni bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że ich cena może odstraszać, ale wierz mi są jej warte.

      Usuń
  19. Ale piękny kolor :) Taki głęboki i wyrazisty. Faktycznie ceny tych lakierów stacjonarnie odstraszają, więc może kiedyś skuszę się na zakup ich online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna tańsza marka nie ma takiego wyboru kolorów.

      Usuń
  20. Piękny głęboki kolor. Ceny Essie są bardzo wysokie, niektóre jak mówisz kosztują prawie 37 zł! Ja kupuję hybrydy Semilac za 29 zł i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń