niedziela, 28 czerwca 2015

Nieksometyczna Niedziela - Liebster Blog Award po raz kolejny :)

Dzisiaj niedziela, w więc kolejny niekosmetyczny i luźniejszy post.
Otrzymałam od Odchudzanie Motywacja Inspiracja nominację do Liebster Blog Award.


Na czym to polega?
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować osoby, która Cię nominowała''.


Spieszę więc z odpowiedziami :)
1. Gdzie w tej chwili jesteś? :)
W domu. Wreszcie weekend, który nie jestem już w szkole i mogę go spędzić na błogim lenistwie :)

2. Czy masz jakieś zwierzęta? Jeśli nie - dlaczego?
Podobnie jak autorka pytań, jestem bardzo pro-zwierzęca i w moim domu zawsze jakieś zwierzaki były. Obecnie są to dwie kotki (od kilku tygodni znowu dwie). Po niespodziewanym odejściu Luny postanowiliśmy dać dom innemu kociakowi, który powoli aklimatyzuje się w naszym domu. Pierwszy raz oficjalnie przedstawiam Wam zatem Ciapę :)


3. Jaki prezent chciałbyś/chciałabyś dostać?
Hmm, to bardzo trudne pytanie. Jest wiele rzeczy o których marzę, ale tak na poczekaniu trudno wskazać mi jedną, konkretną rzecz.

4. Jaką supermoc chciałbyś/chciałabyś mieć?
Myślę, że czytania w myślach. Albo nie, latania. Albo czytania w myślach. Albo jednak latania...

5. Z kim chciałbyś/chciałabyś zjeść kolację i dlaczego?
Gdybym miała taką możliwość, chciałabym spędzić jeszcze choć jeden wieczór z moją mamą i dziadkiem. Bardzo mi ich brakuje.

6. Jaki film warto według Ciebie obejrzeć?
Jest całe mnóstwo takich filmów. Te, które w ostatnim czasie bardzo zapadły mi w pamięć to "Wiek Adaline" i "Przeznaczenie".


7. Czy Twoja praca/szkoła sprawia Ci przyjemność? Co lubisz w swojej pracy/szkole?
Niestety moja praca nie sprawia mi przyjemności. Chodzę do niej, bo muszę i gdybym miała możliwość zmiany na inną pracę, to nie wahałabym się za długo.
Szkołę natomiast bardzo lubiłam, byłam zżyta z dziewczynami, a kierunek bardzo mi się podobał. Cieszę się jednak, że już ją skończyłam i nie będę miała zajętego każdego weekendu.

8. Czym byś się zajęła w życiu, gdybyś nie musiała zarabiać na utrzymanie?
Podróżowaniem, nauką wizażu, nauką języków, czytaniem książek i działalnością charytatywną.

9. Jakich cech u mężczyzn nie lubisz, a jakie lubisz i cenisz?
Ogólnie u ludzi nie akceptuję nieuczciwości, niewierności, nietolerancji, niedojrzałości i niepunktualności.
U mężczyzn cenię życiową zaradność, inteligencję, wiedzę i doświadczenie, czułość i zdolność akceptacji nawet najdziwniejszych zachowań u swojej kobiety ;) Cenię również bezinteresowną miłość i wrażliwość na los innych, zwłaszcza bezbronnych zwierząt. Fajnie jak mężczyzna gotuje i potrafi zająć się domem i dziećmi, ale nie jest to obowiązkowe.

10. Co w sobie lubisz?
Chodzi o charakter czy wygląd? Jeśli o wygląd, to bardzo podobają mi się moje usta i pośladki, kształt nosa i uszu oraz stopy i kostki u nóg, o ile nie wyglądają jak napęczniały wodą balon, co latem niestety się zdarza.
Jeśli chodzi o charakter, to na pewno punktualność, realistyczne podchodzenie do problemów i życia, chęć niesienia pomocy bezbronnym, wrażliwość na krzywdę innych, przywiązanie do rodziny i wierność. Cenię w sobie również to, że staram się nie szukać problemów tam, gdzie ich nie ma, a także wiarę w to, że każdy konflikt można rozwiązać w pokojowy sposób.

11. Jakich trzech rzeczy się w życiu nauczyłaś i chciałabyś przekazać to innym?
Choć zabrzmi to twardo, przede wszystkim tego, że ludziom nie można ufać i nie można na nich polegać, poza nielicznymi wyjątkami. Jeśli chcesz, aby coś było zrobione dobrze, zrób to sam. Pomimo też mojej wrażliwości i chęci pomocy innym, uważam, że trzeba być trochę egocentrycznym i myśleć o sobie. Jeśli my sami o sobie nie pomyślimy nikt nie zrobi tego za nas.
Z pozytywniejszych rzeczy chciałabym przekazać dalej, że należy kochać i szanować rodzinę, zwłaszcza rodziców i dziadków. A także pamiętać o tym, że najważniejszy jest święty spokój.
Warto mieć świadomość, już od najmłodszych lat, że mało komu wszystko spada z nieba i jeśli chcemy dojść do czegoś w życiu musimy sobie to sami wywalczyć. Należy poszerzać swoją wiedzę, dbać o rozwój osobisty i myśleć o przyszłości.

Do zabawy zachęcam, oczywiście, jeśli macie ochotę:
Karolinę S. fashionak-sklep.blogspot.com
Paulinę Agnieszkę strudelka.blogspot.com
Hutosię hutosia.blogspot.com
Nie Bieską cosmeticosmos.blogspot.com
Azime azime-make-up.blogspot.com
UpitąKubisiemx3 www.kosmo-medyk.pl
OnAlwaysTogether rzetelne-recenzje.blogspot.com
Kingę simplyawoman86.blogspot.com
Helen G. www.karodos.pl
Karolinę Jastrząb biszkopcik86.blogspot.com
and last but not least
Kathy Leonia kathyleonia88.blogspot.com

Będzie poważnie i życiowo. Moje pytanie:
1. Co chciałabyś robić w życiu?
2. Dlaczego prowadzisz bloga?
3. Gdybyś mogła spełnić jedno życzenie, co by to było?
4. Jedna cecha charakteru, którą w sobie najbardziej cenisz.
5. Jedna cecha charakteru, której u siebie najbardziej nie lubisz.
6. Jeden element Twojego wyglądu, który podoba Ci się najbardziej?
7. Jeden element Twojego wyglądu, który chciałabyś najbardziej zmienić?
8. Miejsce na ziemi, w którym chciałabyś mieszkać najbardziej.
9. Książka, która wpłynęła na Twoje życie.
10. Film, który wpłynął na Twoje życie.
11. Osoba, która ma na Ciebie największy wpływ.

Przypominam Wam również o Urodzinowym Konkursie. Szczegóły TUTAJ.

Pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. a ja czekam az przestanie padac, szlag by trafil ;) wczoraj zapomnialam o poscieli na tarasie i cala mi zmokla..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wywieszam pościeli, bo nie mam za bardzo gdzie. A dzisiaj u nas piękne słońce :)

      Usuń
  2. czytanie w myślach też bym chciała mieć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogłoby to być czasem uciążliwe, ale też bardzo pożyteczne.

      Usuń
  3. Ja też chciałabym podróżować,całe swe życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, gdyby tak tylko człowiek miał na to pieniądze i czas...

      Usuń
  4. DZiękuję za nominację, odpowiem w najbliższym wolnym czasie. Fajna Ciapa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te nominację, zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego o autorce bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kotek <3 Również widziałam ten film Wiek Adaline i zachwycił mnie ! jeden z najlepszych jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kotek <3 Ja też robiłam ten TAG jakiś czas temu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję Ci bardzo za nominację, jest mi niezmiernie miło! :*
    Fajnie, że przygarnęłaś kolejnego kociaka, na pewno będzie mu u Ciebie dobrze :) Ciapuś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie jej dobrze i będzie szczęśliwa w naszym domu :)

      Usuń
  9. Wiek Adaline zamierzam obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz superowego kota, uwielbiam koty, zwłaszcza dachowce. To prawda z tym 'zrób to sam'...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam koty, choć nie zawsze tak było. Ale teraz nie wyobrażam sobie życia bez naszych futer :)

      Usuń