środa, 29 maja 2013

Liebster Blog Award

W połowie maja otrzymałam koleją nominację do Liebster Blog Award, tym razem nominowała mnie Gosia Kowalska (klik).

Pytania:
1. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
Jeśli ogólnie, to zdecydowanie kremu nawilżającego.
Jeśli kolorówki, to chyba tusz do rzęs.

2. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga, gdzie znalazłaś inspiracje?
Zawsze lubiłam pisać, blog jest sposobem połączenia dwóch moich pasji - pisania i kosmetyków.

3. Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?
Ponieważ moja praca to głównie komputer, ok. 10-12 godzin dziennie.

4. Ulubiony szampon?
L'Oreal Professionel, Intense Repair.

5. Jaki film polecasz?
Osobiście uwielbiam całą serię Harry'ego Potter'a, wszelkie komedie romantyczne, dramaty, horrory (zwłaszcza seria 'Oszukać Przeznaczenie'), a także Ojciec Chrzestny.

6. Twoja wymarzona praca?
W zasadzie to co robię jest chyba połączeniem moich pasji - marketingu, PR, reklamy i grafiki.
Kiedyś chciałam zostać prawnikiem lub psychologiem, był też czas, że marzyło mi się dziennikarstwo.

7. Co Ci się nie podoba w innych blogach?
Nie przepadam za blogami modowymi, bo moda jako taka średnio mnie interesuje. Nie lubię też blogów 'o niczym', w formie dzienników, zwłaszcza pisanych przez osoby bardzo młode w stylu: 'Dzisiaj byłam w szkole, miałam 8 lekcji, a po szkole była u mnie Bazia i Zosia'.

8. Najlepsza forma relaksu?
Sauna.

9. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Całe moje dzieciństwo wspominam bardzo dobrze, ale w szczególności miło zapisały się w mojej pamięci wakacyjne wyjazdy z rodzicami w góry.

10. Umiesz gotować? Twoja specjalność?
Umiem, choć nie zawsze lubię. Wolę piec. Moja specjalność to makaron z sosem mięsno-pomidorowym. A jeśli chodzi o pieczenie, to tort czekoladowy, ciasteczka owsiane i szarlotka na kruchym spodzie.

11. Co Cię demotywuje w prowadzeniu bloga?
Negatywne i złośliwe uwagi i komentarze oraz odnoszenie moich uwag przez ludzi bezpośrednio do ich osoby.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi - ja też uwielbiam Harrego Pottera i chyba zrobię sobie po raz kolejny maraton filmowy z jego udziałem :)
    Chyba mamy trochę wspólnego - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort czekoladowy?:):) Pyszności:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też negatywne komentarze demotywują w prowadzeniu bloga :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. poproszę o szarlotkę i tort czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń